Mijn boek komt bijna uit! En jij kan helpen!

Het zijn herinneringen aan een ander leven. Ik zucht zachtjes en kijk naar de fonkelende sterren, naar het maanlicht dat weerkaatst op een glimmend stuk plastic op de grond en naar de donkere vegen in de heldere lucht. Wolken. Ik hou van wolken. Ik ben niet alleen, een eindje verderop ligt Sam te slapen. Het is aan het afkoelen, de kou van de nacht trekt in mijn vieze kleding en ik weet dat dat voorlopig zo zal blijven.

Het is nu mijn beurt om de wacht te houden, straks die van Sam. Sam en ik, het lijkt alsof er niemand meer is. Alsof wij alleen zijn overgebleven en de rest is weggevaagd. Even voor de duidelijkheid, dit bedoel ik niet romantisch. Sam is mijn vriendje niet meer. Mijn ex en ik, als enigen in een donkere wildernis en een koude nacht, zonder te weten waar we zijn en wat er is gebeurd. We zijn maar van één ding echt zeker: met onze laatste kus, verging de wereld. Toeval?

Eindelijk ga ik het dan vertellen: mijn eigen boek komt uit! Maandag moet ik alles aanleveren, superspannend! Terwijl iedereen in de zon zit, moet ik nog even keihard werken om de laatste dingetjes af te maken. Maar dat geeft niet, want het is superleuk. De puntjes op de I zetten, het manuscript nog een keer doorlopen… ik vind het heel tof om te doen.

Veel mensen wisten al dat ik mijn verhaal uit zou laten geven, doordat ik bezig was met het verzamelen van mailadressen voor de promotiemail. Als je nog niet op de lijst staat, dan kun je je email nog geven door even een mailtje te sturen naar thehatwiththegirl@gmail.com met de woorden:

“Ik geef toestemming voor gebruik van mijn mailadres voor het toezenden van een eenmalige promotiemailing.

Superleuk dat je op die lijst wil staan! Mijn uitgever, Boekscout, zal je een mail sturen op de dag van publicatie. En dat is al best snel, namelijk 9 juni! Ik kan niet wachten, ik vind het echt heel leuk.

Het fragmentje dat je net las is een fragment uit mijn boek en jij kan een steentje bijdragen! Ik zoek nog steeds een cover voor mijn boek en ik heb al een paar opties:

Coverfoto 1

Coverfoto 2

Coverfoto 3

Ik zou het leuk vinden als je vertelt welke jij het mooist vind! Misschien wordt de foto waar jij dan op gestemd hebt wel de coverfoto van mijn boek!

Ik ben super benieuwd wat jullie ervan vinden.

Inmiddels is de cover helemaal af! Je kunt dus niet meer op een coverfoto stemmen, maar je kunt je nog wel tot en met dinsdag inschrijven op de lijst voor de promotiemail!

Liefs!

Just don’t forget, to wear a hat

 

15 gedachtes over “Mijn boek komt bijna uit! En jij kan helpen!

  1. Admiring the dedication you put into your blog and detailed information you provide.
    It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the
    same outdated rehashed information. Wonderful read!
    I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my
    Google account.

    Like

  2. Pingback: Spannende Young Adult van Celine Prins

  3. Foto 1 vind ik duidelijk een jongensfiguur. Maar je hoofdpersoon is een meisje. In die serie zit ook een foto van een zittend figuur van de achterkant , dat vind ik passender. Anders zou ik liever voor foto 3 gaan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

