10 keer leuke dingen aan de zomer

Leuke dingen aan de zomer!

De zomer is eindelijk officieel begonnen, halleluja. Dat werd tijd, want ik kon niet meer wachten op zomer. Er zijn zoveel leuke dingen aan de zomer! Jammer genoeg voor mij, als echte zomerliefhebber, heeft het afgelopen week vooral heel veel geregend. Des te meer redenen voor mij om tien leuke dingen op te noemen over de zomer! Ik bedoel, als de zomer niet naar ons komt, dan gaan wij toch naar de zomer? Dus hier zijn ze, tien dingen die leuk zijn aan de zomer, voor je zomergevoel.

Fruit! Watermeloen, aardbeien!

Heerlijk, hier hou ik echt van. Al dat lekkere zomerse fruit, daar word ik altijd helemaal vrolijk van!

Lekker vaak barbecueën

Wie vindt dit nou niet leuk? Bij de zomer denk jij waarschijnlijk ook meteen aan die barbecue. En je bent niet de enige;)

Je kunt allemaal andere outfits aan

De wereld is je catwalk en nu is de tijd om al je leuke zomeroutfits te showen. Hello fashionista!

giphy-downsized-catwalk

                                                                      Giphy

Alles lijkt een stukje vrolijker

Iedereen lijkt aardiger, opgewekter en socialer. We zijn meer buiten en kletsen meer met elkaar. Hoe leuk!

In de zomer hoef je lekker niet zoveel te doen

Zomer betekent: geen school. Super relaxed natuurlijk, even tijd om lekker te ontstressen.

Er is lekker veel kleur

Overal zie kleur in de zomer. Gekleurde outfits, tenten, ijsjes, noem maar op. Ineens mag niks meer grijs of zwart maar is alles kleur. Daar hou ik wel van!

giphy-downsized

Giphy

Ik voel me blijer in de zomer

Nu ik dit lijstje aan het schrijven ben, word ik meteen enthousiast. Zomer, waar blijf je? Door al die leuke dingen ben ik gewoon blijer!

Je kunt eindelijk je eindeloze zonnebrillencollectie showen

Geef maar toe, je koopt telkens weer een nieuwe terwijl je er nog vijf had liggen. Nou, voor jou geen zorgen zolang de zon schijnt, want jij matcht gewoon lekker je zonnebril met je outfit.

Het is lekker lang licht

Het voelt minder erg om tot laat op te blijven, je kunt nog makkelijk om tien uur zonder zorgen over straat en het voelt gewoon heel fijn. Een extra lange dag.

giphy-downsized-sunglasses

      Giphy

Op vakantieee!

Heel veel mensen gaan op vakantie in de zomer. Dat is echt een ding om naar uit te kijken, wie weet wordt het wel de vakantie van je leven!

Na dit lijstje heb ik in ieder geval wel weer de zomer in mijn bol. Wat vind jij het leukste aan de zomer? Let me know!

Liefs!

Just don’t forget, to wear a hat

 

2 gedachtes over “10 keer leuke dingen aan de zomer

Plaats een reactie