Er is iets super ergs gebeurd!!

FB_IMG_1497020433423

Zoals jullie inmiddels wel weten, is mijn boek vorige week vrijdag uitgekomen en nu te bestellen op bol.com en de website van mijn uitgever. Supergaaf! Ik ben al de hele tijd super excited aan het stuiteren en van alles aan het regelen voor het publicatiefeestje van 30 juni. Wil je daarbij zijn? Hou de datum dan vrij, binnenkort vertel ik er meer over!

Heel veel van jullie hebben alvast een boek bij mij besteld, super superleuk. Ik kan ook niet wachten om ze te geven! Alleen er is iets super ergs gebeurd. Maar voor jullie is er bij dit slechte nieuws ook nog een beetje goed nieuws, dus hold on.

Bij alle twintig exemplaren van mijn boek die ik had besteld is een supergrote fout gemaakt! Vrijdag kwam ik erachter en sindsdien ben ik super stressed. Ik ga jullie de uitleg even besparen, maar ik wil die exemplaren op deze manier niet verkopen. Gisteren heb ik mijn uitgever gemaild en ik hoop heel erg dat ik zo snel mogelijk een reactie van ze krijg om dit recht te zetten. Want nu moet iedereen nóg langer wachten op zijn of haar exemplaar!

Dit vind ik echt zo super jammer, maar er is even niks aan te doen. Het leven is niet perfect, ook niet bij mij. Maar dat geeft niet, het komt vast helemaal goed. Het duurt alleen even wat langer. Dan nu het positieve kantje: je kunt nog meedoen met de winactie! Eigenlijk was morgen de allerlaatste dag dat je mee kon doen maar omdat ik het boek nu nog niet kan opsturen, verleng ik de winactie. Je kunt in ieder geval deze hele week nog meedoen! Ik hoop heel erg dat ik volgende week de goede boeken thuis heb, zodat jullie het allemaal eindelijk kunnen gaan lezen.

Geniet lekker van de zon en dit heerlijke weer!

Liefs!

Just don’t forget, to wear a hat

 

 

Plaats een reactie